2010年5月5日星期三

比卡超熱壺



小王子比o個兩條粉腸點o個單野,o係度講左幾日

,本來我諗應該完結ga o勒~但係琴日聽到小王子返嚟同我講d野,真係慶過火屎!所以一定要o係度話過你地知。琴日小王子放學同我講,懶虫一号個醫生阿媽叫小王子比份Power point presentation嘅copy比佢!!!!!

有無攪錯呀?呢d咩父母呀?明知自已個仔無做功課不特止,幚完佢講大話,家下重要幚自己個仔搶埋人地份功課?咩呀?家下教佢不勞而鑊呀?都5知佢個醫生牌係點攞返嚟ga!我同你地講,d鬼無野叻,最叻就係把口。同一份野,比佢地講分分鐘攞得重高分過自己law!

琴日小王子爸爸返嚟我同佢講呢件事,
小王子爸爸話﹣﹣"咩呀?佢地5係話自無“power point”ga咩?攞份copy重咩呀?"
                                "好~~做完presentation米比law!"
小王子就更係傻下傻下la~
小王子話﹣﹣“咁點算呀?我應成比佢喎!”
我話﹣﹣“佢地5係話自己屋企無“power point” ,所以要你自己做哂ga喎!重咩而家要攞份copy呀?”

小王子重拾下拾下5明我講咩!唉~~~~~~~~~~anyway,我同小王子講,點都5比!如果佢個醫生阿媽打電話嚟就等我同佢講!