2010年8月12日星期四

BB恐龍三文治盒


記5記得上個禮拜我幚小王子做飲管模型去參加比賽?比賽過左去o勒~驘5驘我就未知﹣﹣因為重未公佈結果。But一定5會攞第一,因為即場試個飲管塔可以成受幾重嘅時候,有個小朋友個飲管塔可以頂得順成10kg呀!

小王子o個個呢~就可以成受到6.7kg.幾好ga na~我見有好多小朋友個塔幾百g都頂5到呀!竟然有人用老麥嘅飲管嚟整,早知我都用la~肯定可以再頂多幾kg 呀!

小王子領先嘅時候,我同小王子爸爸講﹣﹣

"點好呢~~如果真係驘左,我出5出去領獎好呢?"
(因為個模型其實係我做ga ma)

hahaha......小王子爸爸無出聲,淨係o係度笑!

不過呢樣都未算攪笑,最 最 最 攪笑嘅係﹣﹣﹣小王子其他同學嘅model都係家長做嘅!
hahahahahaha.....明明本來個個嘅 model都係甩頭甩骨ga ma~5好話3kg,30g都頂5順la!But當大家攞左個甩骨模型返屋企打左個轉,到比賽o個陣,人人攞住o個個都竟然係靚過咩咁喎!hahaha.....
我見到真係忍5住大笑左出嚟law!一睇個o靚仔個model,你已經大慨估到佢阿爸係做咩職業。有d一睇﹣﹣
         
 "嘩!你老豆重5係Architect?"
hahaha.....

唉~前o個幾日,我見到小王子攞佢本來o個個甩頭甩骨野返嚟,於是我o個晚即刻幚佢做過個!真係諗都無諗過點整ga。如果比d時間我?我實可以整到頂得住10 kg都5止la!

但係點解﹣﹣﹣
 
"我讀書o個時又5見自己咁醒ga呢?"

大人定細路做,d手工一睇就知la~不過成百人參加,有d就真係自己做嘅~邊d人係自己做?讀公校o個d係自己做嘅~讀私校o個d?er...................

咁都5係無道理嘅~讀得私學,5係父母有錢,就係父母都要出去做野賺錢ga la~5係邊樹有咁多錢交學費呀?咁家下你要o個d父母用自己嘅時間,車個仔去比賽喎!如果明知一去到就收皮嘅,你話係米哂時間先?但係為左個仔,5去又5得喎。確實係騎虎難下ga~我米係咁law!
琴晚我又同小王子做model到半夜o勒~唉!真係勞民傷財呀~

"老師大人!我就快頂5順ga na~你可5可以5好再比咁多功課過我做呀
?我重要做家務ga ma~~~"

        ~~~~~~~~~~~~~~
有追開小王子天地嘅blog友,應該知我有喝睡症,又偷偷地無食到兩個月藥。本來5出街都ok ga na,但係5知係米做Wedding嘅時候有一、兩晚做到3點幾。攪亂左個生理鐘,而家又時好似之前咁﹣﹣瞓極都5夠!今朝車小王子返學又差d o係紅綠燈度瞓着左!對我嚟講每次跳上個司機位,都係好大嘅挑戰,因為知道將會好辛苦至捱到返屋企ma~
次次我都會諗﹣﹣"今日會5會發生意外呢?"
然後就不停咁同自己講﹣﹣"頂住呀~頂住呀~個仔重好細ga咋!"

總之真係好辛苦至可以頂住成程5瞓覺la~由今日開始,我又食返藥na~希望5好再成面豆豆同頭髮勁甩la!

呢幾個月我會好忙呀!小王子要考Piano同Cello,又有比賽,又有表演。我係Canberra 最大嘅音樂比賽,Piano section嘅 committe ,呢個月尾我要幚佢地o係個比賽場地度整個Cafe嚟籌款。有排忙呀~~點解識煮野會咁多野做ga

所以blog友們,請5好再問我攞食譜na~我真係無時間打食譜呀!

P.S.知你地實問﹣﹣BB恐龍係蒸蛋嚟ga!












你地睇我做得幾靚?攪到我半夜兩點幾ga!


小王子登記-ing!


第一輪評讅~


個model5可以重過60g ga~又5可以矮過50cm 喎!

比賽開始~
小王子一舊一舊weight 放上去個飲管塔度!
最後個塔可以頂到6.7kg嘅重量!