2010年10月19日星期二

鬼火盒


我又接左個大蛋糕訂單o勒~訂蛋糕嘅人係兩個女仔,一齊攪21歲生日會。

係呀!呢度d西人係好緊張18歲同21歲嘅生日ga~今次呢個蛋糕,對我嚟講係一個挑戰。因為佢地個party係有theme ga,呢~o個d人人o係個party都要用手拃住個面具去參加ga呢~佢地要個蛋糕係用紫色同金色,要以面具做主題,要叠高幾層,但係下面又要有60個細cup cake!嘩~~~我一嬲都整開o個d 勁elegant嘅cake ga ma!我未整過呢種咁funky 嘅cake ga。
食用金色好鬼貴,所以5洗詣意我會落好多!點解?of course係羊毛出自羊身上,而o個兩條又5係肥羊la~hahahahaha..........到時post張相上嚟過你地睇下~

唉~本來就打完呢篇blog ga o勒!但係小王子又有攪笑o野發生,再係咁落去,我就快夠料出本笑話ga na。記5記得以前我提過教小王子樂理o個個哥哥?其實都5哥哥ga na~都三十幾歲嘅。我米同你地講過,小王子呢個樂理哥哥,同小王子一樣咁"無籬頭"。佢地兩個超級同聲同氣,o岩key到呢~
兼夾佢同小王子一樣﹣﹣一開口就隨時可以講得出一百個笑話。

琴日小王子又去上樂理堂,點知上左堂無耐,小王子就5知點解將一段好細嘅鉛筆心,整左入隻眼度。小王子無喊(我都話小王子好少喊ga lor)
but就嚇到樂理哥哥C咁濟!樂理哥哥行來行去,5知點算。小王子話本來樂理哥哥係想大嗌救命嘅~but又四圍都無人,真係嗌都無用!

總之就係兩個低能仔﹣﹣

          一個就jump up and down,
                          一個就"左藤右藤" la~

咁o岩我5記得帶電話喎,於是樂理哥哥就打比小王子爸爸,叫小王子爸爸即刻嚟。小王子爸爸聽到樂理哥哥咁講,就即刻飛車去睇小王子o勒.......
小王子爸爸一條氣咁去到,見到樂理哥哥o係度彈緊琴,而小王子呢~就係咁對住塊鏡嚟照。樂理哥哥一見到小王子爸爸就同小王子爸爸講﹣﹣
 
"我5知點算好呀!諗住要大嗌ga na!"

點解樂理哥哥會o係度陣琴呢?
因為小王子竟然同樂理哥哥講~
"你不如play d sad music la,我聽到d sad music 可能會喊,咁米可以wash away支鉛芯law!"

最頂癮嘅係......連阿樂理哥哥都覺得小王子咁講好有道理,真係走去彈sad music ar ma!

而小王子爸爸去到,只係用塊紙巾一抺~條鉛筆芯就出左嚟na!唉~真係低b到呢~~