2011年3月27日星期日

U.F.O飯糰盒



呢個禮拜尾,我就會同小王子去Adelaide參加佢地嘅Cello Festival,因為小王子被邀請去呢個Cello Festival度演奏,順個便去join佢地嘅Master Class.我第一次自己同小王子去到咁遠~~其實好鬼死驚,你地都知la~我係稙物人嚟ga ma,一嬲都無用開個腦,家下要自己帶個仔去到咁遠,真係好鬼驚ga!上次我同小王子返HK,就係因為我傻下~傻下~差d上5到機呀!不過呢單o野就5好提na,真係瘀到極點呀!
又要攪學校,又要準備5月去阿根庭度表演,所以呢幾個月,我真係忙到甩轆!

上個星期六,小王子去左第二間o係Sydney嘅地校度考音樂獎學金試,上次都講過,好多學校就算你係考音樂獎學金,一樣都要考成績試。o個個朝早8:15am就要去到學校,個試要考到晏就12:00pm唉~我都登小王子慘!小王子考緊試嘅時候,我同小王子爸爸就join左個School Tour,行個校園一周,兼聽個校長發up風。
o個日大雨到呢~加上我為左將o個日推上高潮............
  我又著左高跟鞋!!!

最慘呢間學校無o野好,一味就夠大,個校園大到呢~落狗C加高潮高跟鞋.....到走o個陣我有一種好強烈嘅感覺﹣﹣
就係我隻腳指尾已經5再屬於我嘅!

o個個學校代表一味o係度喝d家長,喂!同樣嘅說話可以用5同語氣講ga喎~佢竟然同幾百個家長講﹣﹣

"我地呢度5係Child care,5該你地12:15pm準時嚟接返你地d仔女!"

"家長5該即刻離開!你地而家o係度左住我地~"

"你地(家長)左住緊個門口!"

有無攪錯呀?我地家下係嚟考獎學金,5係嚟乞喎~佢究竟係米攪錯左呀?o個日有成百幾二百人去考,成績5好嘅都5會去考la~考到重5係比全費喎,半費咋!!!你係米肯定要用d咁嘅語氣同我地講o野呀?學校代表都5識得尊重人,我點指意佢會教到我個仔去尊重其他人呀?

小王子考完出嚟同我講﹣﹣"媽媽!我覺得呢間學校d老師好惡呀!"

原來幚小王子監考o個幾個teacher都惡到爆,5怪之得小王子話5鍾意間學校la!今個星期六小王子又會再去Audition,以前我一直都以為﹣﹣只要小王子叻就一定可以攞到獎學金,但係好多o係Sydney度嘅Music teacher同家長同我地講﹣﹣要攞音樂獎學金 最 最 最緊要嘅~

係你考嘅學校o個年係想要你o個樣樂器。

我而家先知道,原來每間學校年都會內定一樣佢地o個年想要嘅樂器,則係話~例如o個年學校個樂團差一個小提琴手呢?咁o個年佢地嘅音樂獎學金就會內定要收一個小提琴手,除非o個年嚟考獎學金嘅人裡面,係無一個小提琴手 or 嚟考o個d小提琴手真係太~差,如果5係學校就一定會將o個年嘅音樂獎學金比拉小提琴嘅。咁則係話就算你叻到蹺飛都無用,到最後......原來係靠Luck!
唉~偏偏我小王子係出左名嘅"黑仔達"!!!而家.....我就真係好擔心na!