2011年5月20日星期五

皮卡丘壺


今日小王子學校攪"bad hair day",佢緊張到死呀!又要bad,又要型,but又5要似女仔!嘩~~~家下我係神仙咩?當年跌落地球o個時受左重傷,d法力無哂ga na


咁我米問佢﹣﹣"你想點整呀?"

小王子話﹣﹣"我想媽媽suprise我!"咿?我發現小王子可能真係以為我係神仙喎!!!!!咁我應5應該同佢講清楚,其實我5係神仙呢?

咁琴日我米帶左小王子去買o個d,一噴就成頭有色嘅"哂錢野" law!都ok~AU$6.xx啫!重未食得哂我隻車!!!!!
買左之後,小王子極度興奮。重開始"通知"我聽日想要整個咩頭!
小王子﹣﹣"um.......媽媽!我想要好似Sonic咁呀!"

我﹣﹣"吓?Sonic個頭點ga?"
小王子﹣﹣"吓?咩媽媽5知Sonic係點ga咩?"

我﹣﹣"我點知呀!"
小王子﹣﹣"吓?咩媽媽無睇過Sonic咩?"
我﹣﹣"有~~~but無留意佢個頭係點ga ma!"
小王子不停咁指手畫腳﹣﹣"o拿~媽媽!Sonic呢度就咁嘅~咁嘅~o個度又咁嘅~咁嘅.........."省下一萬字。
都話當年跌落地球o個時受左重傷,d法力無哂洛~~~~家下淨得美貌ga咋~hahahahaha......


Anyway,今朝我一路同小王子整個頭髮,一路話﹣﹣

"唉~媽媽真係應該去做髮型師至o岩呀!型到呢~~~~~"

小王子竟然答﹣﹣"媽媽!咁點解你5去做呀?"
唉~~~真係比佢激死!我自言自語啫~又5係叫佢答!
到出門口o個刻佢都另返轉頭問我﹣﹣"媽媽!點解係5去Barber shop度做呀?"
心諗﹣﹣"頂!係米玩野呀?"


重有樣攪笑野,小王子有個同學仔記錯左,以為前日係bad hair day。攪個頭攪到遲到!重要返到學至發現5係o個日,咁米即刻入廁所度洗law!最死係佢整到自己個頭藍色,一洗﹣﹣﹣攪到成面都變左藍色。其他同學米叫佢做"名凡達" law~hahaha..
PS. 碌落d睇la~有相睇ga!












芝士脆方包(食譜eBook介紹)


17歲就嚟左澳洲讀書o勒~而家諗返起已經係N咁耐之前嘅事嚟。以前讀書無咁多錢,就算同小王子爸爸拍拖o個陣,都係AA制嘅多~erm.....其實就算拍拖,都5一定要男仔出哂錢嘅~小王子爸爸o個時嘅零用錢5係好多,所以我地o個時都好少話出去睇戲呀咁,總之高消費嘅o野我地都好少做。

 

o個時o係Melb.有間餐廳,5係高級o個種,好似係家庭式餐廳,好多人一家大細去食ga!o個時我同小王子爸爸o係教會團契,有時會一大班人一齊去呢間餐廳度食o野嘅。點解?間餐廳係米好好食ga?
非也~非也


o係呢間餐廳度食o野,無論你order咩食,佢都會送一塊外脆內軟嘅芝士包過你食,得一塊ga咋~無得order嘅。而呢間餐廳 最 最 好食嘅o野﹣﹣>
就係呢塊芝士包o勒


後來呢間餐廳連所店因為經營不善,全線執笠,而呢塊芝士包就從此消失於宇宙。幾年之後,我曾經見過Super有類似嘅芝士包賣,但係可能無市場,所以而家已經再買5到o勒~


因為我實在太~掛住呢塊外脆內軟嘅芝士包所以o係好多年前,我憑記憶中o個個味道而研發出呢個"芝士脆方包"。我5知道o個間餐廳嘅芝士包同Super賣o個塊芝士包係米好似我咁整法,但係我呢塊"芝士脆方包"無論係外形同味道,同當年o個間餐廳嘅芝士包係有99%相似ga


小王子就無機會食到o個間餐廳嘅芝士包o勒,因為早o係小王子出世之前,佢地已經全線執哂笠。但係5緊要,因為小王子有個傻媽媽,所以佢一樣可以o係今日品賞到本來5屬於佢嘅味道。每次我煎牛排多數都5會煮飯,而係做呢個"芝士脆方包"配埋牛排一齊食嘅。小王子一見到塊"芝士脆方包"對眼真係發哂ga


如果你都想見到你屋企個小寶貝雙眼發,可以買個ebook食譜嚟學整,每個ebook食譜售價為AU$1
呢個"芝士脆方包"5洗用焗爐,難度係初中級,真係易整到你5信law!


不過我呢個星期日就要同小王子去阿根庭度表演,要去十日ga,希望可以o係呢十日內整理到呢個ebook食譜出售,如果5係就要等十日後我返嚟至得ga na!