2011年8月18日星期四

豬甲介盒


今日心情5係幾好!可能係因為下個禮拜生日都5定,今次5至係短一年命、重要轉埋字頭,認真大打擎!!!


以前後生o個陣,成日都想第時可以生個女,覺得如果一世人無生個女會係最大嘅遺憾。過左咁多年,到最後我都係淨係生左個仔,不過我而家一d都5覺得我呢世人最大嘅遺憾係無生女。反而我覺得﹣﹣>
"好彩無生女!"
點解?
因為無論你點錫、點金波籮自己個女,到最後都會比人當賤貨!有d人覺得淨係自己個女至係人,人地o個d呢~係無阿媽生嘅、係石頭爆出嚟嘅。
我發誓~
"第時如果小王子娶左老婆,我會當佢係自己女一樣錫,就算佢5抵錫,我都要盡力錫佢。" <﹣﹣呢個係我對小王子嘅誠諾。


有時候我聽到d朋友話,要比個女學下洗碗呀~做下家務呀咁,我都會話﹣﹣>
 "嘩!佢將來重有下半世要做呢d o野喎~你5洗而家就比定佢做bor!反正將來會有人當佢工人咁洗ga lor!"


所有人都覺得小王子咁乖又咁叻仔,一定好多人錫la~我可以o係度話你地聽...
"吾係!"
老實講~小王子真係乖到同叻到我自己都有d驚,好似佢o岩o岩驘左o個個"全省小學國際象棋比賽",我真係發夢都無諗過嘅,之前我重同小王子講﹣﹣
"如果攞到第三、第4已經好叻ga na!"
真係諗都無諗過佢會攞到第一。亦都因為我知道自己個仔無不如人嘅地方,但係偏偏就得5到佢應得嘅寵愛<﹣﹣呢個就係我咁多年嚟一直耿耿於懷嘅事!只係我無o係呢度講過啫~因為呢件事,我流過好多好多眼淚。
無錯,小王子5係好叻刷牙、5係好叻搾快子、5係好叻"邦"鞋帶、5係好叻反轉d衫、5係好識分時間嘅長短、又5係好叻用交剪。無錯,小王子確實係一個"生活白痴"!但係咁又點呢?小王子其他o野好過人地好多喎~對我嚟講小王子呢個係成個Package嚟!我得到佢嘅長處自然要接受埋佢嘅短處ga la~我5覺得咁樣嘅小王子,會係好似某一d人個心諗得咁不堪law!


前日朝早,我又陪小王子練琴。小王子鍾意練琴o個時我痴住佢隔離咁坐嘅,o個朝小王子彈緊琴,我望住佢則面同佢講﹣﹣>
 "就算全部人5 love你,媽媽都love你ga!"
小王子話﹣﹣"o我~我知道!"
其實我講嘅時候,真係覺得好無奈!


PS. 5該今日要留言嘅話用私留丫!