2011年9月27日星期二

機械人大戰Alien三文治盒


嚟,無論小王子o係功課、一或o係音樂上面,不論係代表 澳洲去阿根庭演奏、or 10歲就考到演奏級.......呢d一切一切,o係"最高貴學府"裡面佢地係提都5會提嘅。


琴日晏就o個時,我個手提電話突然間晌,我望一望個來電顯示﹣﹣>
  "嘩!學校打嚟ga喎!"
o個一刻我有種5敢接電話嘅衝動,因為晏就溜溜學校打嚟係一定無好o野!我個心諗﹣﹣>
"小王子曳就5會ga o勒~5通o係學校度整親?"
我接電話o個下,隻手真係震震地ga!
一聽~原來係小王子
心諗﹣﹣>
 "又5記得帶咩呀?"


小王子﹣﹣"媽媽!我等間又o係Assembly度彈琴呀~你想5想嚟聽呀?"
我﹣﹣"媽媽更係嚟la~"
(Assembly好似HK學校嘅早會咁,不過就係o係晏就嘅,淨係星期一至有ga啫~有咩獎呀、咩人叻呀都會o係Assembly度宣佈嘅~次次Assembly都會有小朋友表演樂器)


事源小王子o係"最高貴學府"讀左7年,但係一直"最高貴學府"嘅高層~都5會安排小王子o係Assembly度表演嘅~咁更係la~咁多醫生、領使同律師仔o係度,幾時輪得到 庶民 子弟表演至得gar?一直到舊年,因為舊年小王子個班主任係勁偏心小王子嘅,所以佢至為小王子o係舊年個Assembly度,掙取到一個比小王子拉琴嘅機會。


上個禮拜一放學,小王子同我講佢今日o係Assembly度彈琴(但係都係o係人地入場同離場o個時彈啫~o係中間正式表演嘅~當然輪5到庶民la!),我即刻問小王子點解5即刻打電話比媽媽?媽媽一定嚟睇你彈琴ga ma~


到琴日原先表演o個個上等人早退,佢地搵嚟搵去都搵5到人替上等人彈琴(更係la~即叫就即刻上得台表演嘅,除左小王子之外,我敢講o係"最高貴學府"裡面係搵5到第二個), 小王子見佢地咁就提議如果搵5到人彈就我彈la~班友更係話好la~重老土到點歌要小王子彈,於是小王子就彈佢地點o個隻歌law。


好!講返轉頭先~小王子打比我同我講2:30pm Assembly,我5知道原來佢打比我o個陣已經過左兩點,嘩!我即刻飛車去學校,踩到成百幾咪呀~點知.....
點知去到小王子已經彈完!


呀~~~情天霹靂呀!


又5知點解,"最高貴學府"嘅最高領導人(校長),無na na o係Assembly度叫小王子起立表揚佢喎!!!!又其實明明無na na無咩o野要表揚gar?到Assembly完左,又5知點解d老師呀~副校呀~人人走去同小王子握手喎?又其實明明無na na 無理由要握手ga?我都"R"哂頭!!!!!


老實講~"最高貴學府"一嬲都將小王子"Come"得好實,咩都5會表揚小王子嘅。不過可能小王子今年出過國、又出過埠表演,班主任大嘴巴周圍講,又驘埋全省小學國際象棋冠軍,Cap水Sir為左搵真銀又博命宣傳。咁庶民小王子至會跑到出嚟~
連"最高貴學府"年尾o個個新生家長晚會,阿副校都搵小王子去表演。
唉~早知今日又何必當初丫?
小王子重有兩個月就走lor,而家至嚟真惜有鬼用咩?


如果當初5係"最高貴學府"咁樣對小王子,我地都5會決定去Sydney度讀中學la~小王子o係Sydney考到獎學金o個間中學,都5知幾looking forward小王子入學,我希望小王子終於可以o係一間懂得真惜佢嘅學校度讀書。


P.S.今日連小王子爸爸都有"嘩Box"呀~