2012年5月14日星期一

猢狸先生幾多點盒



早晨呀Blog友們!有無過到個very nice嘅Weekend先?做左媽媽嘅有無接禮物接到手軟先?
o係度我順個便預告一下,今個禮拜我又出"嘩!Box教室"o勒~又無開心到想即刻過廿萬落我Account嘅衝動先?有咁嘅衝動嘅Blog友最緊要繼續KEEP住呢團火,留個言比我,我即刻send個Account number過你下~
今次"嘩!Box教室"又教咩呢?又係本C9本住
                                       "輸人5輸陣"
                                                         
                                                   兼夾
                                  "不為什麼,只為吞pop"
兩大做人宗旨嘅最新研發!
咁of course la~個樣係必定要嚇不死人誓不休ga la,難度方面就有易到嘔版同進階小小版!睇你地係想用嚟示愛一或係just比你個小王子帶返學充數law!
用嚟示愛就更係要嚇死人na~就算嚇個男仔5死都要嚇死d對手ar ma。hahahahaha....
不過用嚟帶返學充數na喎~做易到嘔版就OK ga la,橫掂年中重有十次八次呢d充數Show過你表現ga ma,d 本事5洗咁急一次過show哂law!hahahaha.......
嘩!越講越遠~重未講係教整咩tim!今次"嘩!Box教室"嘅出品係﹣﹣>
                        "夾心朱古力波"
好!"嘩!Box教室"呢單野今日就講到呢度o勒~有興趣想學整嘅BLog友們,敬請過廿萬落我户口度先!hahahaha......

今日呢個飯糰我係新整ga喎~我用左罐頭雞肉嚟撈d飯,我覺得幾好食gar,等今日小王子放學返嚟問下佢好5好食,如果小王子鍾意就可以下次再整o勒~
今日係小王子爸爸o係Sydney度第一日返新工,所以我好忙呀今朝,要幚佢地兩個準備早餐同晏就就更gar la~重要車小王子返"聚寶盤"練弦樂團,又要等佢接番個琴返屋企,又要番轉頭車小王子爸爸去火車站搭車。總之就第一日呢咁hea la!

其實上次小王子o個本書講得o岩﹣﹣>做C9真係有壓力!
好似琴日母親節咁,成個Face book即時變左所有母親嘅格鬥場,同場所有母親不停咁Post 母親節收到嘅禮物呀~手袋呀~鍊呀~香水呀~卡呀~連Video我都見到有十幾個,場面都幾壯觀。雖然佢地5係o係度比較自己收到d咩,之但係對未收到or無收到野嘅媽媽嚟講﹣﹣>
                     
                   "o拿!係米有壓力先?"
不過咁小王子都"十下~十下~"佢好似對母親節無咩慨念咁,好彩我之前o個日問佢知5知聽日就咩日子,咁小王子至力保不失~夜晚靜靜雞畫左張卡比我。如果佢連張卡都無張比我,我真係會嬲到震呀!!!
之但係小王子畫比我o個張卡更在係太 太 太攪笑o勒~所以今日我一定要Post比你地睇。

我同小王子爸爸時時都話小王子係外星人,5係地球人,我地係執佢返嚟ga啫~所以小王子張卡寫住﹣﹣>



                  "Jared ,not in Alien form but evolved into Pikachu."
                        (Jared,5係以外星人形式出現,而係演變成比卡超!)




              "Attach to the back of this card is a Violet. "      
                               (卡後面o個朵係Violet.)  
                      再一次驚死我睇5出o個朵係"Violet"!


小王子好鍾意摺紙gar,所以佢專登用紙摺左朵花比我,但係又5識摺 Violet,於是佢就摺左朵百合,但係又要寫明呢朵係 Violet,叫我"意會"呢朵其實5係"百合花"而係Violet ,真係比佢 吹 吹 吹到脹呀!


而小王子爸爸就送左個用嚟放iPad嘅坐比我,因為我平時用iPad嚟煲泰劇o個陣真係好辛苦  ,以後有個坐就會舒服得多o勒~雖然一個iPad坐5係值幾多錢,不過有人明白你正需要d咩,o個個心意重難得la~所以即使我琴日無收到咩名牌手袋、鑽石鍊同名貴香水,不過我收到o個份比名牌手袋、鑽石鍊更貴重嘅心意。