2012年5月22日星期二

北極熊三文治盒



查實女人5止係比男人聰明,重係比男人有內涵得多。因為無論係20歲、一或係30歲、40、50、就算係7、80歲嘅男人都係鍾意18,22嘅妹妹仔。重要係靚溜嘅、有身材嘅,又話要溫柔又話要聽話。我建議呢d男人應該轉煲泰劇,米哂時間追女仔,因為呢種妹妹仔泰劇有大把。好似小王子爸爸有個舊同學,自己成條柴咁,有同事好心介紹個表妹佢識,佢一睇到人地張相就話﹣﹣>
"嘩!我洗5洗淪落到要"肯"件豬排呀?"
我心諗﹣﹣>
"嘩!你三到"閔",成條柴咁,論樣貌無樣貌、論身形無身形,兼夾重要nana地,你諗住自己"肯"李嘉欣呀?"
就係因為d男子組越嚟越夫淺,至會攪到家下連25歲嘅女仔都要比人叫做剩女!
相反女人真係比男人有深度N倍呀~o拿!你會o係街見到d"使正"嘅女仔拖住個秃頭嘅男人~但係一定5會見到個金賢重咁款嘅男人拖住件豬排。老實講,若果我後生遙遙有個秃頭嘅男人追我,我係一定接受5到嘅。但係好似我同小王子爸爸咁~o係埋一齊廿幾年之後,我又完全5覺得小王子爸爸開始秃頭,又或者係小王子爸爸個肚腩越嚟越有聖誕氣氛。hahaha....
天父錫我地女子組一對透視眼,雖然5能夠看穿過去未來~但係能夠睇透另一半嘅內在。比起d男子組淨係睇到面o個浸有深度得多。好彩天父錫我一個能看透我內在美嘅小王子爸爸啫!

琴日我同小王子傾開計,我問小王子Super Junior同佢女朋友卒之點?小王子話Super Junior個女朋友終於date左第個boy,切切底底咁飛左Super Junior。我問小王子咁Super Junior有無好5開心,小王子話Super Junior同佢講......
Super Junior﹣﹣"我平時好少去街ga,淨係返Church,所以好難會識到女仔,今次攪成咁我諗我要到讀大學至會再識到女仔gar na!"
我聽見小王子咁講即時﹣﹣"Wah hahahahaha............喂!不過咁喎~你地對識女仔個Concept有d問題bor,因為一個正常嘅地球人係5會無nana o係街度識個女仔返嚟做女朋友gar喎!除非係o個d bad people la~"
小王子﹣﹣"我知呀~媽媽!"
我﹣﹣"咁你有無安慰Super Junior呀?你有無問佢o個個boy係米真係好靚仔?"
小王子﹣﹣"無呀~But我心諗﹣﹣"如果o個個boy係靚仔嘅話,我係絕對5會Blame 佢個女朋友gar law!"

我﹣﹣"hahahaha...o拿!媽媽講定比你知o勒~如果有女仔apprach你嘅話,你5洗返嚟問我o勒~因為我5比呀,你直接拒絕佢就得o勒!"
小王子﹣﹣"媽媽!更係5會la~因為我重未develop o個種emotion(發育到有o個種情緒) gar。
我﹣﹣"係law!DS or girl friend?,"DS!"hahahaha....”(任天堂 or 女朋友)
小王子﹣﹣"hahahaha......"
我﹣﹣"個女仔問你﹣﹣"Wii or me?",你答﹣﹣"Definite Wii!"hahaha......"(女友問﹣﹣"電視遊戲 or 我?"   小王子答﹣﹣'肯定係電視遊戲la~)

我﹣﹣" Life or me?"(女友問﹣﹣"要我定要命?")
小王子﹣﹣"Life!"(要命!)
我﹣﹣" wah hahahahaha......”

順個便提一提今日個三文治盒,因為而家我個個禮拜都焗面包,所以今日個包係我自己焗嘅。而個包包裡面夾住嘅係羊肶肉,我係專登買成條羊肶返嚟自己焗,然後切片用嚟夾面包,好好食gar!