2012年7月16日星期一

vivi Wedding cake


天呀~小王子變左聲呀!!!!!無陰公呀~我小王子慘變地盤佬!

我個小王子家下變左"佬王子" na~咁我個Blog洗5洗改名叫"佬王子天地"呢?

呢幾個月小王子開始發育,成面暗粒,情況可以用慘不忍暏嚟形容。我經已個個禮拜煲涼茶、一有時間就幚小王子做Mask。就係驚佢塊面o個幾十粒暗粒基因突變,成為明粒,我真係5敢諗小王子成面暗瘡o個個樣law!真係諗到都想喊呀~

小王子放左幾個禮拜假,聽日終於要返學na~呢幾個禮拜我攪左乜?無錯!就係呢個蛋糕o勒。有人結婚咩?唉~你米理我la,我傻gar ma,咁人地突然間好想整結婚蛋糕ar ma,上網search下la~嘩!見到個結婚蛋糕款好靚,我都好想做喎。於是我就無nana o係屋企做結婚蛋糕o勒~hahahaha.......係米好無聊呢?o個d花仔我第一次做ga咋,以為好易la~嘩!原來一朵要做好耐ga喎,攪到我做左好鬼死多日。所以話呢~有時d o野真係5可以淨睇表面ga law!

小王子放假又做左乜?上次米同你地講,放假第一日我就陪小王子去打書釘,小王子釘左o個書局度六粒鐘睇左1.5本小說嘅~米就係o個0.5本小說,小王子day day心思思叫我再同佢去書局度刨埋淨低o個0.5本,終於我抵5住小王子嘅死纏晒打,過左幾日我又再陪小王子去刨過。之但係前幾日o個六粒鐘我已經將全book shop嘅中、英、日食譜,由內至外、又由外至內刨哂la ma~家下又再去,老實講...我o係小王子隔離"合"左兩覺!

至於其他日子,小王子每日要練琴就更ga la~小王子就快考Cello同樂理o勒,所以放假日日都要溫習樂理、預習下個term學校將會教嘅書.....佢話佢識哂year 7 d Maths 喎~所以我賣左學校出年year 8本Maths Book比小王子,於是乎呢個假期小王子自修year 8嘅Maths o勒。

重有~重有~o係呢個假期小王子去過一個大提琴比賽。呢個比賽小王子已經係第三年參加,如果你已經追左小王子天地幾年嘅話,應該會記得。前年小王子用個細琴,個評判坐到"無雷公"咁遠,佢話聽5到小王子拉。舊年又話小王子拉超時,要取消小王子資格。前兩年我都嬲到出5到聲幾日,今年專登揀左隻短歌,小王子攞左第一。小王子好開心,我都登佢開心啫!